CSI Eindhoven

Promotiematerialen

CSI Eindhoven

CSI Eindhoven is een prestigieus internationaal paardensportevenement dat jaarlijks plaatsvindt bij de Karpendonkse Plas in Eindhoven. Het evenement trekt zowel nationale als internationale topruiters en -paarden aan en biedt een spectaculair programma voor liefhebbers van de paardensport, maar ook de “gewone” Eindhovenaar die niets met paarden heeft maar een leuk dagje uit wil.

Klant
CSI Eindhoven
Werkzaamheden
Ontwerp promotiematerialen
hippisch-in-beeld-csi-eindhoven-promotiematerialen-brochure

Klantvraag

CSI Eindhoven had behoefte aan professioneel ontworpen promotiematerialen, om hun evenement te ondersteunen en te promoten. Judith Martens van Marketing by Martens coordineert de volledige marketing van deze wedstrijd en zij zocht een partner die alle online en fysieke uitingen (drukwerk) kon maken, met een consistente en aantrekkelijke uitstraling.

Onze aanpak

Visueel aantrekkelijke en informatieve materialen zijn cruciaal voor de herkenbaarheid van een evenement. Dit is hoe wij het hebben aangepakt:

  • Promotiemateriaal evenement

De uitstraling van de promotiematerialen voor het evenement mocht exclusief zijn, maar toch ook gastvrij en toegankelijk. We hebben ervoor gezorgd dat alle uitingen -algemene brochure, programmaboekje, VIP-brochure, standhouder brochure, fanboekje voor de jeugd, uitnodigingen, etc.- qua look and feel in lijn lagen met elkaar.

  • Horeca

Voor de horeca van de VIP-gelegenheid waren er diverse materialen nodig, zoals een menukaart, een wijnkaart en een champagnekaart. Deze mochten een eigen uitstraling hebben en dus los staan van de overige uitingen van het evenement. We hebben eenvoudige en luxueuze kaarten ontworpen, die hebben bijgedragen aan een gastvrije en chique beleving voor de gasten.

Het resultaat

Met deze aanpak hebben we de organisatie van CSI Eindhoven geholpen om een professionele en consistente merkbeleving van het evenement te creëren, waardoor hun evenement een blijvende indruk achterliet bij alle deelnemers en bezoekers en er ook voor de toekomst een hoge mate van herkenbaarheid is ontstaan.

Jouw visuele identiteit ook verder ontwikkelen?