Home » Paardenkliniek Wolvega
Paardenkliniek Wolvega is een persoonlijke, moderne kliniek die gespecialiseerde veterinaire zorg biedt aan paarden.
Het doel van Paardenkliniek Wolvega is om bij te dragen aan paardenwelzijn, door de gezondheid en inzetbaarheid van paarden te verbeteren en paardenhouders te ondersteunen bij het optimaliseren van hun management.
Paardenkliniek Wolvega had recentelijk een nieuw logo laten ontwerpen en wilde daarbij graag een samenhangende huisstijl, die de professionaliteit en kwaliteit van hun diensten weerspiegelt. Daarvoor klopten ze bij ons aan! Deze huisstijl moest breed toepasbaar zijn op verschillende materialen en promotiemiddelen, waaronder etiketten voor hun eigen supplementenlijn, een roll-up banner, advertenties, een presentatiemap voor bijvoorbeeld behandelplannen en een flyer.
Ontwikkelen huisstijl
We hebben een strakke en professionele huisstijl opgezet, gebaseerd op het nieuwe logo van de kliniek. Bij het bepalen van de stijl hebben we rekening gehouden met de kernwaarden van Paardenkliniek Wolvega: deskundigheid, zorg en kwaliteit. Ook is de look en feel van de website meegenomen in het opzetten van de stijl voor het drukwerk.
Vervolgens hebben we de huisstijl doorgevoerd in de volgende uitingen:
Etiketten supplementen
De etiketten waren nodig in verschillende formaten, vanwege de verschillende verpakkingen per supplement, maar uiteraard was een eenduidige uitstraling van belang. Elk etiket is overzichtelijk en professioneel, met een focus op duidelijke productinformatie, een foto die uitdraagt wat het supplement doet en een herkenbare merkuitstraling.
Roll-up banner
Voor evenementen en presentaties hebben we een informatieve roll-up banner ontworpen die de expertise en veelzijdigheid van Paardenkliniek Wolvega belicht.
Advertenties
We hebben advertenties in verschillende formaten ontworpen, welke potentiële klanten een goed beeld geven van de diensten die de kliniek aanbiedt.
Presentatiemap
Voor behandelplannen en andere informatieve documenten hebben we een presentatiemap ontworpen, welke de merkidentiteit van de kliniek versterkt.
Flyer supplementen
Voor de promotie van de supplementenlijn hebben we een flyer ontworpen die de producten helder presenteert en een compleet beeld geeft van het assortiment.
Met deze aanpak hebben we Paardenkliniek Wolvega geholpen om een consistente, professionele uitstraling te creëren in al hun uitingen, wat bijdraagt aan een sterk merk en herkenbare communicatie naar hun klanten.