Lobke Bijl

Logo, Huisstijl & Website

Een huisstijl die meegroeit

Lobke Bijl zet zich als professional in voor de gezondheid en welzijn van het paard, waarbij ze zich heeft gespecialiseerd in osteopathie, sporttherapie en saddle fitting. Met haar uitgebreide kennis en diepgaande passie voor paarden helpt ze zowel ruiters als hun paarden om optimaal te presteren en gezond te blijven.

Klant
Lobke Bijl
Werkzaamheden
Logo, Huisstijl & Website
hippisch-in-beeld-lobke-bijl-promotiemateriaal

Klantvraag

Lobke Bijl had behoefte aan een sterke visuele identiteit, die een goede weerspiegeling gaf van al haar diensten. Een paar jaar eerder mochten we deze uitdaging al aangaan, toen Lobke als Osteopaat en Equine Sporttherapeut werkte en deze uitdaging werd nog groter (maar wel nóg leuker) toen ze ook nog eens Saddlefitter werd. Naast het logo wilde Lobke ook graag een professionele website en ondersteunend marketingmateriaal zoals flyers en banners.

Onze aanpak

Toen Lobke ons een paar jaar geleden vroeg om haar eerste logo voor haar te ontwerpen, zijn we eerst op zoek gegaan naar de stijl die bij haar past en deze is toen bepaald. Nu we na uitbreiding van haar diensten aan de slag mochten met een upgrade van het logo én een volledig nieuwe website en promotiematerialen in een vernieuwde huisstijl werden wij natuurlijk direct enthousiast.

  • Logo ontwerp

We hebben voor het logo gezocht naar een beeld dat een weerspiegeling is van al Lobke haar diensten, maar dat wel professionaliteit en een bepaalde eenvoud uit blijft stralen. 

  • Website

Wij hebben voor Lobke een gebruiksvriendelijke en informatieve website ontwikkeld, volledig in haar eigen huisstijl. De website biedt uitgebreide informatie over haar diensten, bevat klantbeoordelingen en maakt het eenvoudig voor nieuwe klanten om contact met haar op te nemen of een afspraak in te plannen. Met een responsive design zorgden we ervoor dat de website op elk apparaat goed uit de verf komt.

  • Flyers & banners

We hebben ook verschillende promotiematerialen ontworpen, waaronder flyers en roll-up banners. Deze zijn ontworpen in de nieuwe huisstijl en zorgen ervoor dat het “merk” Lobke Bijl consistent en professioneel in beeld komt tijdens evenementen en lezingen.

Het resultaat

Met deze aanpak hebben we Lobke Bijl geholpen om al haar diensten op een duidelijke en aantrekkelijke manier te presenteren, waardoor ze vanuit een goede basis verder kan bouwen aan de bekendheid van haar bedrijf binnen de paardensector.

Jouw visuele identiteit ook verder ontwikkelen?